6 januari - morgonstund..

Så länge det är mörkt långt in på förmiddagen är det nästintill omöjligt att gå upp på morgnarna. I alla fall när kotten sätter sig upp i sängen, pratar lite ut i mörkret och någonstans i huvudet säger en röst "kom igen, det är mitt i natten för fan!". Så går man till sist upp eftersom den lille fantastiske ungen inte vill somna om, sneglar på klockan och får det kastat i ansikten - halv sju. Lite för tidigt, men fortfarande okej för att vara min lille kille (som i vanliga fall går upp halv sex). Lyckas brygga lite kaffe, slänga mig på soffan och möts av en dokumentär på Axess tv som handlar om universum. Det gjorde min morgon lite faktiskt. Inte för att jag hade många vakna hjärnceller så att jag kunde ta in det som sades, men bilderna är ju så otroligt vackra. Därför älskar jag rymden och astronomi. Det är vackert. Såja, ordningen återställd.

För kottens skull fick jag ge mig efter ett tag och slå på lite tecknat. Tingeling. Han tittar inte ens! Står och vispar med en sked i sin frukostmacka och pratar med koppen med mjölk i. Underbara unge.

Jag har officiellt semester nu. Ska eventuellt köpa en ny vinterjacka idag och karln min vill ha ett par nya skor. Återstår att se hur det går. Kräsna är vad vi är.
<bR>Imorgon blir det kalas för världens finaste lilla tjej som blir 3 år gammal! På hennes ettårskalas berättade jag för hennes mamma att jag skulle ha en liten. Tiden går så fort. Stort grattis i efterskott till denna fantastiska lilla dam som fyllde år den 1 januari!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lilla damen tackar och bockar för att ni kom och för presenten ((:

2012-01-07 @ 21:07:48
Postat av: Jenny

Och ja tänk att det redan gått 2år sedan du berättade om att du va med barn.. och så glad jag blev <3 (: I sommar fyller er lilla kotte 2år! ..men först är det min lille killes tur :P

2012-01-07 @ 21:09:19
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0