2 februari - sjukstuga... IGEN!

Ibland blir man ju bara ledsen. Jag blev frisk från magsjukan under helgen och gladde mig åt att vi äntligen skulle få en normal vecka. Lillen var på dagis på måndagen, på tisdagen hade dagis planeringsdag så lillen och jag roade oss hemma. Hade en väldigt mysig dag med massa lek och bus. Onsdag var det jobb och dagis trots en riktigt jobbig natt då lillen sov oroligt, hostade och allmänt knölade. Vid läggdags kräks han över hela vår säng och det var bara att ta ett djupt andetag och meddela jobbet att det var dags för VAB. Igen.
Fick övernatta inne på lillens golv på en madrass eftersom det luktade apa inne i stora sovrummet.

I morse lägger jag mig på soffan och lyssnar på nyheterna med slutna ögon. Hör att lillen hämtat sin legolåda. Rätt vad det är gör det satans ont under ögat. Jepp, blåtira. Tackar. Vaknade rätt omgående kan jag ju säga!
Så idag får vi väl leka och busa hemma igen, lillen verkar vara på rätt gott humör. Imorgon ska vi till min gullesnutta C för fika och sedan är det fredagskväll med familjen. Karln och jag har fått dille på att samla poäng i På spåret (pensionärer, jag vet). En gång av fyra har vi vunnit. Senaste två fredagarna har vi inte kunnat ett skit och inte fått mycket poäng alls. Så imorgon kväll får vi ta mig tusan skärpa oss!
På lördag drar den efterlängtade Melodifestivalen igång (Schlagerbögen i mig gör glädjevolter) och på söndag ska vi eventuellt till Ikea på span. Fullspäckat schema för helgen!



Livsfarlig som vapen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej alltså nej.. Haha..

Men jo Loreen va bäst ;)

2012-02-07 @ 09:01:48
URL: http://jannu.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0