30 oktober - kritik.

Dagens samtalsämne är kritik. Dålig kritik mer specifikt. Hur skulle du hantera den?
Fick i uppgift att ge en del va mina vänner och bekanta en känga.
Vad skulle jag kritisera och påpeka om jag var tvungen? Känner någon sig träffad?

"Sluta kritisera dina vänner, de lär knappast tycka bättre om dig för det"

"Få arslet ur vagnen och ta tag i ditt liv!"

"Vänner är som fåglar; håll dom för hårt och dom kvävs. Håll för löst och de flyger iväg."
(Brukar sägas om kärlek, jag vet. Men vänskap är samma sak.)

"Kom hem till mig! Nej förresten, jag kommer till dig!" (Till Johnny Depp, haha, vem har något ont att säga honom?)

Av alla som läser (mina 8 läsare, haha) är en halv representerad i detta. Vet nämligen att denne läser väldigt sällan, men trillar in då och då. De andra tror jag inte ens vet att jag skriver. Så inga sura miner nu va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0