23 oktober -

Efter en helg fylld av underbara människors sällskap, många leenden och ännu flera skratt känner jag mig enbart tillfreds. Det känns inte jobbigt alls att behöva gå upp i ottan imorgon bitti för avresa till jobbet i mörkret. Glädjen sitter kvar i varenda cell i kroppen.
En sen middag på stan med den som faktiskt betyder mest i mitt liv förutom min underbara lilla L. Som i för sig hade det långt över bra hos den han anser bäst. Det går inte att undgå att han älskar henne. Varenda gång de ses skiner han upp som en liten sol. Älskade, underbara, lilla L.
Nåväl, middag var det ja. Buffé. Därefter långt samtal i ett mysigt bås med ett glas vin.

En shoppingrunda inledde helgens andra lediga dag. Kom inte hem med någonting alls, svårt då pengar saknas på kontot. Men trevligt hade vi. Rullade över till min fantastiska vän för att fråga ut henne om den nya kärleken. Är så otroligt glad över att hon äntligen hittat någon, det är hon värd! Visiten var alldeles för kort och därför ska en ny planeras in så snart som möjligt!

Kvällen spenderades hos en födelsedagsfirare. Träffar alla på tok för sällan och var mest nöjd över att vara omsluten av folk. Somliga mer nära än andra, men alla lika underbara, på sitt sätt.
Och återigen stort grattis till de blivande föräldrarna!

Tidig resa hem och ett parti Alfapet under lillens middagslur. Kan en söndag bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0