8 november - enough!

Förrförra veckan var jag sjuk från jobbet i två dagar, jobbade helgen och sedan fick jag vabba veckan därpå eftersom min lille L blivit sjuk. Så fort kotten frisknat och börjat längta tillbaka till dagis (ledig fredag) så blev istället C sjuk. Riktigt sjuk! Detta medförde att jag fick lämna på dagis och blev således en timma sen till jobbet igår. Och vad händer strax innan lunch? Jo, jag börjar tjockna i hals och näsgångar och bara rent allmänt känna mig risig. Idag har jag så onte i halsen så jag knaprar halstabletter, dricker te och hoppas på en liten storm av pappersarbete strax så jag slipper telefonen.
Är tack och lov ledig imorgon och förhoppningsvis blir jag inte mer sjuk eftersom jag ska köpa bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0