5 november - tung, tyngre, tyngst.

Ögonlocken väger bly och huvudet bara längtar efter kudden. Att ett par öl ska behövas för att jag ska inse hur trött jag egentligen är hade jag ingen aning om. För jag må ha varit bakfull i mina dagar, detta är inte bakfylla. Detta är extrem trötthet.


Hade i alla fall en fantastisk kväll med min fina vän. Blev möte, lite mat och sedan en promenad genom huvudstaden efter en stor fruktig drink. Hamnade på ett mysigt litet ställe där vi fastnade till stängning. Samtal, samtal och åter samtal var vad kvällen bjöd på. Hur mysigt som helst. Tack!


Bäddade ner mig strax innan två och njöt av att äntligen få sova. Pojkarna gick upp vid sex i vanlig ordning och jag låg kvar till åtta. Tyckte dock inte sömnen räckte, utan somnade om mellan tio och ett. Och jag är fortfarande dödstrött! Tanken var att goda vänner skulle titta förbi idag för lite spelmys, men gubben min är dessvärre riktigt sjuk. Förkyld och skyhög feber. Blev därför lite snacks och dumburken. Nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0