22 november - uppåt.

Jag kan verkligen inte klaga. Allt är på väg spikrakt uppåt och bättre blir det!
På fredag jobbar jag mitt sista pass på nuvarande tjänst och från och med nästa vecka är jag befordrad till arbetsledare. Jag blir mellanchef. Känns så overkligt men samtidigt så självklart. Jag har jobbat hårt och jag är så otroligt glad att de högre upp noterat detta, samt även mina kollegor som lyft mig.
Jag vill egentligen inte prata jobb då jag tycker det är rätt tråkigt, men jag måste bara få säga att jag älskar mitt jobb! Det känns också helt fantastiskt att ha få "smygstarta" med de uppgifter jag kommer arbeta med i framtiden och upptäcka att jag trivs med klurigheterna och det höga tempo det medför. Jag är som klippt och skuren för detta. Så, nu vet ni det.

För att gå till något helt annat så vill jag bara meddela att min helg var helt underbar, kommande helg hoppas jag likaså. Veckan därpå är det julfest och två veckor senare åker jag västerut för att hälsa på någon jag älskar väldigt mycket. Sedan är det bara två veckor till resan österut! Och vet ni..? Sen är det semester som gäller.

It's not bad to be me.


Kommentarer
Postat av: spaaken

Livets lycka! Grattis till befordran! Nu måste vi fira ordentligt ju, skicka ett sms med någon/några dagar du har tid att ses! Kram

2011-11-22 @ 20:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0