10 november -

Vilken torka! Beror helt klart på mordbranden i min mun, feberfrossan och den sprängande huvudvärken. Sjuk, igen. Värst är dock denna otroliga smärta över hela tungan (som för övrigt är full med blåsor), svalget som rent allmänt bara bränner och att inte kunna äta! Det är verkligen som att strö salt i ett öppet sår. Och klassisk nog hade Vårdcentralen inte den blekaste om vad det var och gav mig bara recept på ett lokalbedövande gurgelmedel. Smakar bäska droppar och bedövar i ca 20 min. Tack.


Annars trotsade jag sjukdomskänslan och åkte och hämtade min bil i butiken idag. Fick inte med mig den igår eftersom den skulle poleras. Så nu är den hur fin som helst och min! Jaa, sambons också, men mest min! Har beställt hyrstol till lille L så att han också kan åka med i Pärlan som jag döpt till plåtNiklas.
Annars har jag faktiskt inte så mycket mer att tillägga. Ville väl mest titta in och säga hej!


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

just nu står spjälsängen i vårt sovrum :) barnrummet ska renoveras och dit flyttar han nog när han är 6 - 7 månader skulle jag gissa

2011-11-12 @ 20:47:29
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: snigelpicka

Vilket coolt uttryck "mordbranden i min mun" !

2011-11-13 @ 14:20:38
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: spaaken

im back - i think!

2011-11-13 @ 15:40:51
URL: http://omtanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0