1 november - nostalgi.

Idag stämmer allt för att huvudet ska bli sådär härligt nostalgiskt. Vädret, tiden på året, datumet. De stora problemen rör sig kring tider att vara hemma på, lösa den akuta bristen på cigaretter, vem som sa vad om vem och vem som är kär i vem. Jag är tillbaka på skolgården för tio år sedan. Minns ni den tiden?
Vi kunde sitta där i timmar och bara umgås. Vi behövde absolut ingenting att göra, ingen alkohol, ingen anledning. Vi bara satt där och njöt av varandras sällskap.
Idag tillägnar jag dagen er. Det är tio år sedan våra vägar korsades. Tio år!
Klart att dagarna även kan räknas bakåt, det var ju inte just exakt idag, men det blir enklare så. När man bestämt ett datum att gå efter, eller hur?!


Tack för alla dessa år!



Kommentarer
Postat av: Elin

Skrev nyss en kommentar men allt försvann? Så det är mycket möjligt att jag skriver samma sak två gånger! =) Men det är värt att skriva igen.



Jag kommer aldrig glömma nätterna i ditt sovrumsfönster, smygrökande små snorungar som vi var! Tittar tillbaks på den tiden och skrattar åt alla minnen. Kan väl tänka mig att det var ungefär 10år sen som vi träffades?

2011-11-02 @ 18:57:57
URL: http://ehraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0