5 december - inspiration?

Behöver verkligen få pli på badrummet, det ser så stökigt, tråkigt och trångt ut som det är. Dessutom gick fästena till duschdraperistången sönder här om dagen, så inte ens det har vi för tillfället. Vad tusan ska jag hitta på? Nya fästen och stång ska jag ju kirra, men med resten? Tips?
Har nämligen en liten rullvagn (som jag tagit bort hjulen på) där jag har våtservetter, diverse småprylar som finns i ett badrum, typ hårgrejer, tamponger m.m.
På tvättmaskinen i hörnet står det tvättmedel, hårspray och annat övrigt. Blir dammigt och ser stökigt ut. Men har egentligen inget bättre ställe att ställa grejerna på. Mellan toalettstolen och handfatet står kattlådan och på andra sidan handfatet har jag en liten "hylla"/pall som kotten kan stå på och borsta tänderna/tvätta händer. I duschen står en liten hörnhylla men shampoo och tvålar, samt badleksaker, samt lillens badbalja. Det är KAOS!! Vill ha ett större badrum..


Jag har testat med roliga lådor och förvaringar som jag lagt i rullvagnen för att det ska se bättre ut, men det fungerar inte. Dels för att det ser stökigt ut ändå och för att lillen gärna plockar med sig en kartong eller två efter blöjbyten. På tvättmaskinen är det väldigt svårt att hitta på något i och med att den står bredvid duschen, ingenting fuktkänsligt bör därför stå där.. Och sen så är väggarna grå/vita. Kanske skulle testa med några fina kakeldekor (med risk för att det blir ännu stökigare?!)..

Kommentarer
Postat av: spaaken

Vi köpte en "pall" till tvättmaskinen att stå på som man kan sätta fast en korg i :) Då kan du slänga ner tvättmedel och allt sånt och få en lite mer öppen yta på ett ställe i alla fall. Samt slippa se skiten/dammet/kladdet på tvättmaskinen

2011-12-05 @ 18:35:41
Postat av: spaaken

Svar: Dååå blir det svårt! Hoppas det löser sig på bästa sätt, det fixar du! ;)

2011-12-06 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0